Pro firmy
Naše nabídka obsahuje vše, bez čeho by firemní agenda nemohla fungovat. Jsou to mimo jiné šanony, kartotéky, pořadače, boxy na spisy a archivační krabice; pro vedoucí pracovníky manažerské bloky a organizéry, kalkulačky, katalogové knihy, plánovací záznamníky a kalendáře i drobnosti jako samolepicí bločky, vizitkáře či luxusní plnicí pera, ale také kancelářská technika a doplňky, jako například kroužkové vazače, skartovačky, tonery a cartridge.
Pro vedení běžné každodenní agendy najdete v našem sortimentu veškeré tiskopisy (faktury, dodací listy, objednávky, pokladní knihy, knihy jízd, cestovní příkazy,směnky atd.), zakládací obaly, euroobaly (i závěsné s větší kapacitou), faxové papíry i klasické papíry do tiskáren, dopisní obálky (i s firemním logem), obálky s dodejkou, polstrované obálky. Nabízíme také nástěnky různých velikostí a druhů včetně korkových, samolepících a uzamykatelných, dodáváme razítka, razítkové inkousty a podušky.
Z potřeb pro vedení skladu nabízíme odvíječe lepicí pásky různých velikostí, obalový materiál, krabice či ulamovací nože.
Potřeby firem známe velmi dobře a rádi vám s čímkoliv poradíme.
Využijte také dalších našich služeb: kopírování, vazba dokumentů (kroužková vazba), tvorba razítek, tisk vizitek a případně i dalších materiálů.
Organizér Herlitz velikosti A8 - A5
Výroba razítek a pečetidel
MANAŽERSKÉ DESKY
KARTOTÉKY
VIZITKÁŘE
BOXY NA SPISY
BOX PŘENOSNÝ